Havin1995 Hanımlar doktor bana biraz açılman var dedi ama hiç ağrım yok yatış verelim dedi ben kabul etmedim evde sancim oldugunda gelirim dedim normal doğum olacak sizce iyi etmişmiyim yada açılma olduktan sonra kaç gün sonra bebek dünyaya gelir ?
Gaer25 Havin1995 kaçıncı gebeliğiniz? Sancı durumuna göre açılma hızlıda ilerleyebilir yavaşta. Takipte kalın yinede riske atmayın bence. Sağlıkla kavuşursunuz inşallah 🥰
Alpaslanim Havin1995 kacinci haftanizdasiniz? Evden takip etmek mantikli bence. Ama bebeginizin hareketlerine dikkat edin, dinlenin bol bol ilik dus alin
seon90 Havin1995 valla arkadasımda var 3 cm açılma iki haftadır ama hala doğurmadı ve evinde duruyor.gayet kahvesini çayını yemeğini yiyp içiyor rahat yani.
Saliha03 Havin1995 6 gün önce ağrılarım vardı 15 20 dk da olan gece 3 de nişanım geldi sabaha kadar bekledim 10 gibi hastaneye gittim 3 cm açıklığım vardı rahim ağzım incelmişti ve 2 bucuk saatte doğurdum😂
AysenurDogruol Bence iyi yapmışsın ilk kızımda 3cm açılma ile yattım suni sancı takmışlardı ertesi gün doğum yaptım bence sancını evde çek suyunun gelmesine dikkat et ufak ufak evde yürüyüş yap sağlıkla kucağına alırsın inşallah