Kızlar 36.haftamdayim. Yurtdisinda yasiyorum karnimizi mezuratla olcup ona gore bebegin boyutunu tahmin ediyolar. Bugun doktorum kucuk bir bebek olucak dedi yaklasik 3 kilo dogar dedi. Biraz moralimi bozdu bu olumsuz bir sey mi ya da gelisimi geri mi? 😔