-PembePapatyam- Kızlar kasık ağrım karın ağrım var karnım bazen çok sertleşiyo bazende yumuşacık bunlar normalmi şuan bile kasıklarım ağrıyo akıntımda fazlalaştı hatta bazen sulu akıntım bile oluyo 🤷♀️
Yagmur2210 -PembePapatyam- oluyor canım evet ama doktoruna danis muhakkak magnezyum kullanmıyor musun
Nistik -PembePapatyam- Karin büyüyor benim karnimda çok acıyor. Büyümeye başladı ondandir buyuk ihtimal
Vildzeyn -PembePapatyam- 22. Haftadayım bende aynı şeyler banada oluyoo😍 doktora söyledim normal dediii
Yagmur2210 -PembePapatyam- sen sor tatlım magnezyumu şöyle ozellikle bnm ağrılarım oluyor magnezyum içmem gerekmiyor mu diye bn 30 haftaligim benjmde ağrılarım başladı doktor günde ikiye çıkar dedi bana ağrın çoksa çok işe yarıyor gerçekten
-PembePapatyam- Nezii valla okadarını daha ayırt edemiyorum bilemiyorumki şişkinlik gibi bazende kasılma gibi
Nezii -PembePapatyam- Benimde oluyor. Çok normal değil aslında bu haftalarda magnezyum kullanın doktorunuza söyleyince verir zaten :)