Kızlar haftaya perşembeye randevum var, malum pek randevu bulunmuyor aslında necati hançerlioğullarına gidiyordum kontrollerime ama, randevu bulamıyorum maalesef, şebnem özyer den aldım, giden doktoru bilen var mı, bu arada artık haftaya perşembe 34,haftaya girmiş olucaz inşallah, bebişimin durumunu öğrenmek için randevu aldım, siz 34 den sonra ne sıklıkla gittiniz annişler, kontroller sıklaştı mı