EmineTerxi İkiz anneleri durumlar nasıl nasıl gidiyor ikiz bebek beklemek nasıl bir duygu alışverişi kaçıncı haftada yaptınız ben 30+2 oldum bel ağrım çok fazla ikiz olduğu için valizimi 4 gün önce hazirladim
Gzmmsl EmineTerxi 30+0 dan slmlar:) henuz hastane cantami hazirlamadim. Kiyafetler yıkandı utulndi ancak ufak tefek isler kaldi. Onumuzdeki hafta cantayida hazirlis olurum muhtemelen:)
TazeAnne06 EmineTerxi 16+6 dan selamlar bize henüz herşey çok erken sanırım alışveriş bile yapmadık daha 🙈🤭🤭
Mocuzemiz EmineTerxi kac haftada cinsiyyeti oyrendin ?banada bakarmisin https://imgyukle.com/i/Exis51 https://imgyukle.com/i/Exipbf12 16 haftanin resmleri
EmineTerxi Yakın zamanda ikiz doğum yapan annelerde yazar ve bizi bilgilendirirse çok mutlu olurum herkese sağlıklı hayırlı doğumlar simdiden
Gzmmsl EmineTerxi cok sukur bi skntisi yok. Sadece mide yanmasi oluyor arada (istisnasiz biri gece:)) renniyle geciyr o da. birde yatarken donerken karin ve bacak agrim oluyor onun icinde magnezgum verdi doktorum. Sizin nasil gidiyor:)
EmineTerxi Gzmmsl şuan çok fazla ödemim var hareketlerim baya kısıtlandı benim bacak ağrımı magnezyum geçirmedi canim ve uyusmam çok fazla ellerimde baya zor geçiyor benim
Gzmmsl EmineTerxi gece donerken bacak ve kasik agrisi malesef gecmiyor. ,😕 Odem olarak sabahlari hafif ayaklarim ellerim uyusuyor ama geciyor snra. Dezavantaj olarak ayakta cok duramiyorum hemen yoruluyorum ve mide agrisiii en cok cektigimde midee 😭
Melissima Haftadayim. Hala çalışıyorum. Gündüzleri idare eder durumdayim ama akşamları eve dönünce bel , sırt ve diz ağrıları başlıyor. Yatıp dinlenme ihtiyacım giderek artıyor. Bı de uyumak zorlaştı:) yine de şükür diyelim. Mükemmel olmasam da çok kötü sayılmam:)
Deniz9306 Irem88- keseyi görmeye gittigimizde ögrendik çift kese vardı çift yumurta ikizi benim. 6. Haftaydı galiba
TazeAnne06 Irem88- 5. Haftamda kese için gittiğimde 2 tane kese gördük canım 6. Haftada ikisinin de kalp atışlarını duyduk çok şükür 🙏
Deniz9306 Haftadan selamlar 😇bende sabah uyandığımda bel agrısı oluyor.rahat yatamıyorum hamileligim başından beri kasık agrım var Böyle kasık agrısıyla bitcek anlaşılanda.bide karnım ara ara sertleşiyor dr normal dedi sizlerde de oluyormu
Deniz9306 Ebrumoms 13. Hafta tahmin etti ikisinede kız dedi sonraki hafta biri erkek bir kız gibi dedi. Biri kesin kız ama erkekte net degildi. 19. Haftada da kesin ikiside kız dedi. Ayrıntılımızda da kız dendi ikisinede 😃böyle bi cinsiyet maceramız oldu yani
Mocuzemiz https://imgyukle.com/i/Exis51 https://imgyukle.com/i/Exipbf 12 haftadan biri 16 haftadan kizmi erkekmi
ikizekiz EmineTerxi Sağlıkla vaktinde gelsin evlatlarımız. Biz 19. Haftadayiz daha. Bakalım ilerde ne gibi etkiler olacak. Sağlıkla bitirelim süreci de en önemlisi o ❤