yikikamazonlu Geçmek bilmeyen bel ağrısı var. Yalancı doğum sancısı diyebilir miyim :( şafak İstanbul
SimgeTuna yikikamazonlu Hamilelik postüründen de oluyor canım göbek ve bel ileri gidiyor ya, son haftalar ağırlaştıkça artıyor ağrı. Nst de sancın yoksa karnında düzenli kasılmaların yoksa ağrı belden kasıklara bacaklara yayılmıyorsa postürden kaynaklıdır
isimsizhesap yikikamazonlu Evet benimde geçmedi nst 80 90 buldu bi gün yatış 2 ciğer geliştirici iğne yapıldı 35+4 dük baya şiddetli olduklarını doğabilir dediklerini bile duydum şükür 38 deyiz bugün siz sıcak bir duşa girin kasıklarınıza tutun geçecektir büyük ihtimal geçmezse acile gidin lütfen 20 dk falan durun duşta :)