Frdvsdru Kızlar 28 haftalık hamileyim çok akıntım ve kaşıntım var doktora da gitmedim henüz başına gelen var mı ne iyi gelir ya da normal mi hamilelikte olması ?! 😔☹️
berilzumrut511 Frdvsdru kaşıntı varsa enfeksiyon olabilir doktora gidersen eğer enfeksiyon geçmesi için ilaç fitil vs verir
hilalmevsim_3467 Frdvsdru Vajinada değil mi kaşıntı bende yaşamıştım ilk gebelikte berbat bişey hemen doktora gittim ilaç verdi geçti bebeğe geçiyomuş tedavi olmazsan