kızlarrr ölüyorum heyacandan 37 haftalık oldum 00 itibariyle haftaya mart 1.4 arası dogumun var sezeryan ve cok cok heyacanlıyım korkuyorumm bgun kontrole gittim kilosu 3066 gramdı ilk bebegimi dogumdan 3 gün sonra kaybettim bunda aşırı korku merak heyacan özlem var yani gülmeyi unuttum desem yeridir plesenta yaşlanmam olmus bunda da ama etkilemiyormus cok bebekleri artk plesenta dedi doktorum sizler nasılsınız bu haftada dogum yapan varmı bebeğinizin kilosu kaç ?