Askpare Kızlar ben tam 34 haftamdayım elhamdülillah yolun sonuna yaklaştım ilk gebeliğim çok mutluyum hayırlısıyla sağlıkla kucagıma almak istiyorum yavrumu👶🏻🤲🏻 kızlar ben 15 kilo aldım sizce haftama göre nasıl azmı cok mu ne diyorsunuz 😊
Mltmsncn Askpare bende aynı haftadayım 12 kilo aldım. Doktorum boyum ve kiloma göre hesaplama yaptığında normal olduğunu söyledi. Şimdilik normal dogum olacak dedi doktor. Bebek dönmezse normal olacak gibi düşün dedi. Henüz çatı muayenesi olmadım gerci. Hayırlısı neyse o olsun diyorum. Hiç önemli değil nasıl olduğu🤰🏼
Hlltoprak Bende 34 üm 68 ile hamile kaldım şimdi 75 kiloyum oğlumda 23 kilo almıştım ve veremediğim kilonun üstüne tekrar hamile kaldım ama fazla değil su an kilom doktor öyle soyledı