badew Kızlar sol bacağım aşırı ağrıyor.mesela.soğı çok rahat hareket ettiriyorum ama sol bacağımi kaldiramiyorum.yasayan var mi neden acaba
Beno badew 35.haftaya giricem malesef bende öyleyim sanki sol bacağım işlevsiz gibi çok zorlanıyorum.doktorum normal olduğunu söyledi bı takviye verdi dün gece içtim sanki bı tik rahatlattı gibi.