Sefamervee ben deyenidoğanların ve 3 aylıkların hepsini unisex aldım. Zaten 22. Haftada belli olmuştu cinsiyet ondan sonra aldım kıyafetleri. Ufaktan ufaktan almanız daha iyi bence de. Ben 2 ay içinde 2 toplu alışveriş yaptım ve insan birden verince o kadar parayı bi şaşırıyor 😅 bebek arabası, beşik veya anakucağı gibi büyük olanları da erkenden alın ki zam geliyor her geçen gün. Ağız mendili, havlu, müslin örtüler, tarak, battaniye, banyo süngeri, küvet seti, göğüs pompası, temizleme pamuğu, gümüş kapak, alt değiştirme örtüsü, nevresim takımı, emzik/biberon, uyku arkadaşı vs vs. Aklıma gelenler bunlar şu an :)