Nazyun benim doktorum artık yürüsen bile öyle sahile inip çılgınlar gibi yürüyüş yapmak yok dedi. İki adım atsan nefes nefese kalacaksın, bebeğinin oksijeninden kullanıyorsun, onu zorluyorsun. O yüzden belki 10 dakika mahallede yürüsen yeter, mümkün olduğunca istirahat istirahat istirahat dedi ama brazcık sıkıntılı gidiyoruz belki o yüzden demiş olabiliiirrrr