Bkaraduman 7 haftalık hamileyim en erken ne zaman cinsiyetini öğrenebilirim deneyimli anneler bilgi lütfen 🙏🏻🥰
Edadrmz Bkaraduman cinsiyet konusu tamamen doktorunun tecrübesine bağlı canım 😊 ben 13 haftalıkken öğrenmiştim cinsiyeti
Bhr21 Yani 12. Haftada belli olabiliyor tabi doktorun tecrübesine bağlı. Ben oğlumu 12. Haftamda öğrenmiştim şimdi kızıma hamileyim 15. Haftam da öğrendim bazı anneler yanılma payı olur diye beklemistim 🥰
Tugba3444 12+3 de erkek dendi bugün gittim 14+5 kıza benziyor dedi sürpriz yapıcak heralde ufaklık 🤩🤪🤪
Pheebs Bebis bacaklarını acarsa 12 den itibaren tahminle 16dan sonra kesin bir şekilde ogrenilebiliyor🥰
Sefamervee Babydu 16 tida erkek 20 de üç gün arayla hem erkek hem kız denildi 26 sordum söylemedi o yüzden bilmiyorum
Babydu Sefamervee sağlık olsun da şimdi zaten herşey unisex alınıyor falan öğrenene kadar öyle yaparsınız 😇 en kısa zamanda öğrenirsiniz inşallah bizede haber verin ☺️❤️
Sefamervee Babydu öyle yaptım bende ama kız bebek elbiselerine çok hevesim var 😃 alasim geliyo ama net olmadigi için alamıyorum