momysss 37+2 haftalık olduk benimde birkaç haftadır aynı ağrılar oluyor özellikle yorulduğumda fazla ayakta kalıp yürüdüğüm zamanlar mesela kızım iki haftadır tatildi okullar evdeydi grnelde yattım bugün okullar acıldı onu göyürüp getirfim okula şuan sanki iki bacağımı ortadan ayırıyorlar öyle acıyor az kaldı artık normal bence