Kızlar şimdi bende size benim olayımı anlatayım Allah nasip ederse oğlum olacak eşim daha ilk başta oğlum olursa adını ben koyacam diye pazarlık yaptı benimle bende hevesi var diye ses etmedim neyse kaynanam ki biz anne kız gibiyiz nazar değmesin yönetmeye alışmış biri ismini Ömer koymak istiyo felan bende hiç olmaz demedim sadece eşimin hevesi var ona karışmam dedim her fırsatta Ömer diye sesleniyo hediyelik felan Ömer yazar diyo tabi kıl oluyorum ama sesimi çıkarmıom çıkarırsam hem kötü gelin olacam hem eşimle aramız bozulacak bende eşimi doldurmaya başladım yavaş yavaş kırmadan işte çok sıkıntı çektim üç ay klozette uyudum hiç yemek yiyemedim bebeğime bişi olacak diye evden yataktan çıkmadım benim de söz hakkım olsun ikimiz bi aileyiz bizim oğlumuz beraber karar verelim dedim ve ikna ettim kızlar biz akıllı insanlarız geçte olda bunu öğrendim şimdi eşim ne isim desem kabul eder oldu annesine benim için annesi o sıkıntısını çekiyo benim bile karışmaya hakkım yok diyo gelinin fendi kaynanayı yendi 💪🏼