Umarım sağlıkla kolaylıkla bebişinizi kucağınıza alırsınız 🥰🙏🏼 Kaçıncı haftadasınız bana da doktor 28ine dek gelmezse sezaryene alıcam suni denemeye gerek yok dedi ama suni ile doğuranları okudum hep burada acaba başka bi doktora daha mı sorsam ya da ısrar etsem ama nstde falan hiç sancım yoktu şimdiye maks 20lerde çıkmıştı yani