18+4 deyim ve hiç kendimi gebe gibi hissetmiyorum aldığım 4,5-5 belkide 5,5 kilodan başka değişen hiç birşey yok 😊 belirtilerim olmadı ona şükrediyorum. Aşerme yok duygusal yada kişisel değişimde yok. Karnım biraz çıktı ama his olarak hiç hamile ve anne olucak gibi hissedemiyorum. Bende mi bir gariplik var yoksa benim gibi olanlar var mı ? Tecrübelilerdende yorum almak isterim (ilk gebeliğim)