Bbusraa_ Sabah 11.30 da doğumum var ve ben şuan tüm karmaşık duyguları yaşıyorum. Heyecan, korku,endişe,mutluluk… Dualarınıza ihtiyacım var 🤲😊💕
Cotanakk Bbusraa_ Allah yardımcınız olsun inşallah sağlıcakla kucağınıza bebeğinizi alırsınız, lıkır lıkır sütünüz olsun, ağrınız acınız hemen dinsin innnşallah 🙃
ikizleribeklerken Herkese sağlıklı çabucak geçen doğumlar nasip olsun su gibi geçsin herşey bebeğinizde sizde sağlıkla evlerinize dönün Allah’ın izniyle rabbim sağlıkla bizlere de göstersin o günleri🌸
hilalmevsim_3467 Bbusraa_ Rabbim sağsalim kucağına alıp koklamayı nasip etsin inşallah canım🙏☺️ benimde 1 hafta kaldı Allah a şükür 🙏 son akşamı düşünmek bile istemiyorum heyecan, korku, mutluluk artıyo git gide ☺️
Anneym Allah yardımcınız olsun.Sağsalim kucağınıza alın.Sonrasında ağrısı sızısız çok çabuk toparlanın inşallah 🤲
Nilufar_1996 Bbusraa_ bizimde 12 da sizede gece 12 sonra yeme içme dedimi doktor nasıl 12 saatten fazla aç dururuz acaba
KubraKocakaplan Bbusraa_ aynı gün aynı saatteyiz Allah yardımcımız olsun çok korkuyorum bende 1 de bu 2.