Gayecik ErdoganGamze bende hamile kaldığımda hep kız diyodum ama erkek bebişim olucak ilk gebeliğim bence bu sene erkek senesi 😂
dmrcmsy uytanebru sakın cinsiyeti yanlış işaretlemeyin değiştiremiyorum bebeğin adı Eliz Gökçe bebek erkek görünüyor halen 😁1 aydır düzeltemedim 😅yardımcı olabilen varsa haber verebilir mi??
meir22 Bende kızlar önde gözüküyor. Kimden duysam kız. Benimki de kız 🥰 yeter ki sağlıklı olsunlar da ne olursa olsunlar 🌸🌸