Symbollblue 36+4 um bi kac gundur kasik ve bel agrilarindan uyuyamiyordum zaten bugun bi anda su gibi ishal oldum 3 sefer ciktim su gibi ki benim kabizliktan gebelik basuru olmustum 2 hafta once sizce dogum belirtisimi
cgnduru Symbollblue biri yazmıştı canım ishal olmuştu doğuma yakın doktor neden gelmedin diye kızdi demisti sebebini bilemem ama doktora gözük ne olur ne olmaz
Bahar1508 Symbollblue üşütmüştü olabilirsin bence cünkü bende 35 im 2 gün önce İshal bel ve kasık agrısı yaşadım kendimi biraz sicak tuttum bugün geçti
isimsizhesap Symbollblue kasık bel ağrınız normaldir sıcak duş da geçiyorsa yada geçtiyse de yalancı salancıdır ama ishal durumunu bilmiyorum 🤷♀️