bilgegk 31+4 üm ve şu an karnımın sağından çıkmaya çalışan bir cimcimeyle yazıyorum bu satırları 😅 hiç endişelenme canım eğer ki doktorun da sorun yok dediyse. Benim 18. Haftadan beri hep sağda toplanır kalır. Doktorum rahimağzı uzunluğum normal ve suyumda iyi olduğu için bir sorun görmedi. Sadece seni biraz zorlayacak bir bebek olacak dedi :) çok rahatsız ederse sizi avuç içinizle ovuşturun yer değiştirir hemen.