Seydasssss Merhaba kızlar 13 haftalık başlangıçtan beri sürekli kasık ağrıları yaşıyorum hafif şiddetli doktora söylüyorum sessiz kalıyor bir şey söylemiyor şekilde regl ağrısı bile yaşamayan ben biraz tedirgin oluyorum ister istemez sizce normal mi ?
Gulsurmeli Seydasssss Bende de oluyordu geçti 3 aydan sonra normal bebek tutunuyor falan diyodu doktorum
Kasev Ben ilk 3 ay kasık ağrısı çektim bazıları adet sancısı gibiydi doktor olabilir dedi şuan 5. Ay bitiyo şimdi de sırt ağrısı başladı yani kasık ağrıların seni korkutmasın canım
Seydasssss Kasev Aynen regl sancısı gibi de hissediliyor bazen benim şimdiden bel ağrılarıyla beraber oluyor Allah yardımcınız olsun🙏🏻