Ben bugün gittim canım 27. Haftamdayım kendi doktoruma gittim o bana bilgi verdi kan alma bölümüne ilk aç gittim kan verdim sonra doktorun verdiği kağıtla kantinden kolaya benzer içecek aldım içtim 1 saat arayla 3 kere kan verdim saat 3 gibi sonuçlar çıktı ama eşim işe gittiği için doktorumuza gösteremedik yarın yeniden gidip göstercez inşallah.