Meleklerim34 60_duygu 19.cu haftada ve 32.ci haftada olmak üzere iki defa kovit oldum canım doktorumun tavsiyesiyle hergün bi bardak ıhlamur içtim C ve d vitamini aldım bol bol meyve tükettim şükür şimdilik bir sıkıntımız yok
Elanurgvn61 60_duygu Bende o haftalarda olmustum canım hiç korkma allahin izniyle hemen atlatırsın inşallah. Bol bol Meyve tüket doktoruna danış vitamin takviyesi al. Bol bol da su🥰 Çok geçmiş olsun Allah şifa versin