didnr_ Elifgoktug1 bende sezeryan istiyorum normale cesaretım yok merak ettıgım ıcın soruyorum sezeryandan sonra kı sureç nasıl gecıyo ılk yuruttuklerı zaman sancı ağrı oluyo mu
Elifgoktug1 didnr_ canım 7 kat kesi atılıyor ister istemez zorluyor maalesef kolay dersem yalan olur yani😔
2Prensveannesi didnr_ sormayın esim yedek telefonlar ayarlamis belki biri cekmezse diye taksileri ayarlamis telefonlara iş yeri uzak yetisemezsem diye adam yazik dokuz doguruypr hergun 🤭🤣ben de ayni tabiki heycan stres kaygi hersey var bende
Elisa06 Halide_70 Kuzum özür dilerim birşey soracağım benimde programa göre 39 ama benimde sezeryan olacak senin ki nasıl programa göre 36 ama normal 15 merak ettimde çünkü aramızda 4.5 gün var da ondan kusura bakma ♥️
Seymagnl Mutlu_anne aynıyıZ sizinle🤗 benim de son 10 gün🙏Bebeğiniz kaç kilo olmuş, ben normal düşünüyorum ama bebek iri Gidiyor 40 a kadar bekleyip duruma göre karar vericem inşallah 🙈