Pamuguummm benimde 32.haftadan beri bebek baş aşağı dönük erken doğum riski yok demisti doktor. Şuan 34+6 dayım karnin aşağıya düşmüş diyorlar. Gün içinde 4 5 kere adet ağrısı gibi ağrım oluyor belim ağrıyor belli süre sonra geçiyor ama artık ağır geliyor geriliyor karnım baskı hissediyorum ve bebek de çok hareketli bir sağ da bir solda toplanıyor şuanda hickiriyor.😊🧿 Bu sancılar yalancı sancı oluyor herhalde ilk gebelik benim o yüzden tecrübesizim.1 Mart’ta muayenem daha.