Osmangazi tıp fak. De var malesef 14. Haftada sabah erkenden gidip sıraya girip randevu almak gerekiyor. Ben 16. Haftamda gittiğim için randevu vermediler o zaman kadar doluyuz dediler. Şehir hastanesinde var ona da erken gidip kadın doğuma muayene olup ayrıntılı ultrason için perinatolojiye yönlendirmesini istemek gerekiyor. Tıp fak.de hocalara muayene olabiliyorsun 302 tl ücreti var sanırım bi iki kişi de özel var ama fiyatlar daha yüksek diye duydum.