Kızlar 14 haftadan beri emin olmamakla birlikte bebeğimi hep kıza benzetti doktor devlette takip ediliyorum 18.haftadaa doktor covid oldu yerine doktor geldi o baktı ve kız dedi diger haftalar göstermiyordu hiç simdi % de kac kız dedim %100 dedi tekaes baktı yine kız dedi yanılma payları oluyormuş kızım olsun cok istiyorum suan 19 haftalığım acaba,değişirmi yaşayan varmı