Rukiye_korkmaz Kızlar son ağdayı kaçıncı haftada yaptırdınız? 37de yaptırsam erken mi olur bir de dikiş atılınca 1 hafta sonra gel alalım mı diyorlar
Lulemom Rukiye_korkmaz ben 38 de ağda yaptırdım 39+3 de doğum yaptım. Sezaryendi. Dikiş ve bant için doktor 5. Günde çağırdı. Bandı çıkardı, iki uçtada dikiş vardı. Onları aldı
Demirssmomm Rukiye_korkmaz normal doğumda dikişleriniz kendisi düşecek, sezeryanda karından olacak iki taraftan küçücük dikiş alırken anlamıcaksınız bile 🌸
Rukiye_korkmaz Lulemom ben normal doğum istiyorum ben de mi 38. Haftada yaptırsam. Bu özel hastaneler dikişi kendisi alıyor değil mi yoksa ona da bir ücret ödeniyor mu?
Lulemom Rukiye_korkmaz normal olursa dikiş alınmıyo. Kendi kendine düşüyomuş. Sezaryende doktor alıyo kontrole çağırdığında. Ücret ödemiyorsun