Nrcnnnnnnnn Kızlar kasılmayla beraber kasıklarımda da baskı var. Cok fazla sancım yok doğum belirtisi mi acaba? Hafiften sırt ağrısı var
Askpare Nrcnnnnnnnn panik yapma ama yalancı da olabilir dogum sancılarnda gelmiş olabilir haftan önemli canım?
Elifgoktug1 Nrcnnnnnnnn duşa gir biraz beline falan su tut devam ederse duşa rağmen bulk8 doğum başlıyor
Askpare Nrcnnnnnnnn bence dogum ozaman anlatttklrn çnkü dogumda olan şeyler allah sağlıkla kucagına almayı nasip etsin inşallah hastaneye gitmelisin 🤍
Askpare Nrcnnnnnnnn 3 dakıkada bir e düşerse sancılarn hiç bekleme bazen su patlamıo allah yardımcın olsun inşallah çok heyecanlı yaa 😍 bnde 34, oldum sabırsızlıkla bklyrm bebişimi
Nrcnnnnnnnn TnE_ kasılma fazlasıyla var ama. Sancım cok değil.hissetmiyor muyum. İlk doğum olucak inşallah ondan dolayı anlamadım.🤷🏻♀️
TnE_ Nrcnnnnnnnn nefesini kesince anlarsın 😊 gerçek doğum sancısı bile olsa en güzeli evde çekmek bir süre suyun gelmediği sürece çok panik olmana gerek yok takip et. Bir de bebeğin hareketlerine de dikkat et azalma var mi diye
Nrcnnnnnnnn Elifgoktug1 gecmedi kasılmalarım devam ediyor. Belime karnıma bolca sıcak su tuttum ama gecmedi.. Sancım fazla değil ondan dolayı emin olamadım
Eliffefee Nrcnnnnnnnn doktra git canım zaten zamanında gelmkş onlar en iyisini yaparlar kndınıde bebeğinde riske atma yanına hurma götür yersn açılmaz olmazsa felan
dilara_cinar99 Nrcnnnnnnnn Büyük ihtimalle doğum kasılmaları o zaman aralıklarına dikkat et düzenli mi diye ☺️ Allah sağlıkla kucağına almanı nasip etsin ☺️
Elifgoktug1 Nrcnnnnnnnn sancı aralığına bakman lazım kasılma sayar indir telefonuna not et saat saat sıklaştığini anladığın an 5 dakika da bire düşünce hastaneye git cnm bide bebek hareketlerine bak mutlaka
Nrcnnnnnnnn Eliffefee biraz daha bekleyip gidecem. Gececeğini sanmıyorum kaç saattir gecmedi. Zaten yarın sabah yatışım olucak tı