pusatmom35 yani açıkcası ben de avent aldım ama biberonda kolay mama geldiği için bence hepsi meme reddi yapar diye düşünüyorum ama yinede belli olmaz tabi 😊 Ben son çare biberon vermeyi düşünüyorum açıkcası ondan önce enjektör, eds falan denemeyi planlıyorum sütüm yetmeme durumunda. İnşallah yeter de hiç uğraşmayız hiç birimiz 😃