Rbsb1803 belli bi zamandan sonra maalesef süt müş oymuş buymuş işe yaramıyor pazar günü en sıkıntılı günümü geçirdim sabahtan gece yarısına kadar o kadar aşırı yanma oldu ki ne denediysem geçmedi bütün gün çektim bir süre sonra bulantıya dönüyor en son gece armut yiyin diye okudum nette evde de vardı yedim bi süre sonra biraz daha hafifledi armuttan mıydı yoksa tüm gün çektim zaten geçecek miydi bilmiyorum ama bi de onu deneyn aklınızda bulunsun