Anneler merhaba 20 +2 kızıma hamileyim ama hala hareketletini net bir şekilde hissedemiyorum ikinci gebeliğim halbuki geçen ay gittiğim de önümüzdeki ay sonu hissedersin diyordu doktorum ama bilemiyorum farklı düşüncelere kapılıyorum acaba niye hissedemedim diye … Sizler hissediyor musunuz sizde durumlar nasıl ?