Plesantası önde olunca da hissetmesi zor oluyor, bana doktorum öyle demişti. Ama merak etme 4-5 hafta sonra çok güçlü hareketler hissedeceksin 😍 tatlı yiyip sol yana yatmayı denesem de 1gün hiçbir şekilde hissetmediğim olmuştu ve korkmuştum. Ama inanki yersizmiş 🤩 yukarıda arkadaşın yazdığı gibi sağlık ocağına gidip içini rahatlatabilirsin🤗