Funnda bugün acile gittim kaşınmalar kızarıklık yaptı bende. Karnım ve göğüs bölgelerim yırtılırcasına kaşınıyor malesef. Çatlağımda çok karnımda ama doktor alerji olmuşsun dedi böyle küçük küçük benekler var krem verdi gece oldu yine başladık kaşınmaya nolcak bilmiyorum bizde 37+6 dayız 😔