yagmur_s ozgnr-Al ben yiyorum sonuçta et yok kısır gibi bişey 😂😂 fazla kaçırma tabi baharatlı zaten mideni de rahatsız eder.
ozgnr-Al Sinoooom hunilimom tcasl Normalde yiyorum da canım çekti geçen burda yorum okuyunca onu yeme bunu yeme diye yazılınca terettüt ettim normalde her şeyden yiyorum. Teşekkür ederim güzel anneler 😘
yagmur_s ozgnr-Al bu arada başlığı yemek içerir falan yapsana ben bugün yedim canım çekemez de çeken olur aman gece gece gece 😂😂
ozgnr-Al yagmur_s ay değiştirmişler bile cevap vermezler diye öyle yazmıştım düşünemedim kusuruma bakmayın 🤭😕