Merhaba,37 haftalığız son günlerde bebeğin hareketleri hafifledi yeri kalmadığından sanıyorum. İçeride hareket hissediyorum ama eskisi kadar belirgin şiddetli değil. Son iki gündür de karnım çok sert bebek bi tarafa sıkışıyor gibi hissediyorum zor nefes alıyorum sanki. Hareket etmek zorlaştı iyice karnımın sertliğinden ötürü. Normal mi acaba? Kabızlığa yoruyordum önceleri ama şuan ilaç kullanıyorum o sıkıntım da yok. Birkaç gün önce muayene oldum nst de sancı vs çıkmadı çatı ağrım vs herhangi bir doğum belirtim de yok. Normal mi önemsemeli miyim anlayamadım 🙄