Burcudvci46 Hayırlı Geceler Kızlar 31+3 haftalığız özel bölgemde batma oluyor ara ara birde yürürken paytaklaşmaya başladım bebeğim oynadığında çıkacakmış gibi hissediyorum oraya kadar vuruyor başına gelen var mı doktor kontrolüne de daha bir hafta var
Zehrakhr Burcudvci46 ben 37 haftayı geçtim 30 dan beri aynı sıkıntıları çekiyorum merak etmeyin bebek dönmeye çalıştığı İÇİN oluyormuş herhangi bi sorun değil yani normal 🌹
Burcudvci46 Zehrakhr Teşekkür ederim canım bu aralar birde rüyamda erken doğuruyordum içimi korku kapladı ilk gebelik olunca pimpirikleniyor insan
Zehrakhr Burcudvci46 benimde ilk gebelik insan ne yazıkki herşeyi düşünüyor herşeyi takuyor korkuyor ama geçiyor bi şekilde şükürler olsun ben gördüm 37 darısı sizlere inşallah ama gün geçtikçe ağırlaşıp uykuyu unutuyorsunuz. Onun dışında herşey gün yaklaştıkça heyecanı çok güzel
Msalelf Aynı şikayet ile bugün doktora gittim 30. Haftadayım kontrolüm iyi geçti bir sorun olmadığını söyledi doktorum bebeğim makat gelişli ve ayaklarıyla tekmeliyor ondan ağrıyormuş 😒