AyazinAnnesiii kızlar 13 haftalık hamileyim saç diplerim çok çıktı Ben beyaz moralimi cok bozuyor bugun eczaneden saç boyasi aldim naturel bi boya içinde hiç bir kimyasal madde yokmuş sizce boyatabilirmiyim