okunmusciklet hayırlı olsun öncelikle bebeğiniz,sağlıkla alın kucağınıza inşallah🤲🥰 siz vermemişsiniz ki bu kararı, bebek kendi gelmek istemiş gelmiş, bu konuda elinizden malesef birşey gelmez. Ben oğlum 1 yaşındaydı kızıma hamile kaldım, şimdi biri 8 diğeri 6buçuk yaşında, çok şükür büyüdüler, zorlukları elbet var ama kardeşlikle çok güzel🙏