1606 bende ankara şehir hastanesinde riskli gebelikde de A3 de yatıyorum benimde bugün eko cekilcek ona gore bisey diyecekler kalp sorunum varya doğuma neye karar vercekler çok korkuyorum benim ameliyat vs sürecim yok ama belki kalpten bana da sezeryan derler diye dua ediyorum sağlıkla kucağına al ınsllah bende bekliyorum 2 gündür karar versinler diye kardiyoloji kan istemisde