Aslicinar Merhaba arkadaslar 18 haftalık hamileyim İsim konusunda çok kararsiziz yardımcı olurmusunuz.kizimiz çınar istiyor baba poyraz ben kararsizim 🤔🤔🤔
Btlblbl Aslicinar iki isim olarak kullanin ikiside guzel bizde yusuf alptug koycaz kaynanam yusuf istedi bende alptug ikisinide koycaz 😆
Aslicinar Bende tek isim olsun anlamı güzel kuranda geçen bir isim olsun istiyorum ama kızım 5 yaşında ilk günden çınar dedi cinsiyetini öğrenmeden kızım söyledi erkek olacak çınar olacak diye o yüzden kararsizim.
Aslicinar Onları hiç söylemiyorum bile kaynanam mehmet annem ahmet kaynım ensar görünce sirac ne bileyim herkes birşey diyor ama ben daha birşey demedim tabiki annesi olarak son karar benim.😀
Btlblbl Aslicinar cnm ben yurtdışında yasıom bız tek ısımle seslensek bıle gavurlar kımlıkde ne yazıyorsa öyle seslenırler oda farketmıo uzun kısa 😂😂 simdi yusuf neymiş desem yok ıstemıom desem burun kıvıracaklar laf edecekler ıyısımı seslenmeyım dedım 🤷♀️
Aslicinar Sende haklısın canım hayırlısı olsun sağsalim kucagimiza alalimda gerisi kolay aslında kizimdada hıra nur dedik doğdu 17 gün hıra nurdu kimlik çıkartırken değiştirdik son anda nazlıcan oldu