Esracumaliii Biz 9+3 olduk sizinki kaçta sanki zaman gecmiyor gibi geliyor bana sizede öyle oluyor mu ?
Esracumaliii NiilaYYy ben eşimi bu hafta ikna edemedim her hafta gidilir mi diyor kendisi ama işte dayanamıyorum 12. Haftaya kadar zaman nasil geçecek bilmiyorum
NiilaYYy Esracumaliii aslında sık gitmek de bebek için iyi değilmiş ana işte tedirgin oluyoruz ister istemez
Esracumaliii NiilaYYy 🧿 eşimi ilk ay ikna edemedim malesef daha sonra sında ikna oldu kendisi ama işte kader kısmetmiş Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏😍
Esracumaliii ikimelekannesii22 karın ağrısı değilde ince ince sızı gibi birşey oluyor oda geçiyor sonra hemen karın agrin belki gaz sancısı da olabilir çünkü ben en başından beri çekiyorum o gaz sancısıni mahvediyor insanı
ikimelekannesii22 Esracumaliii bilmiyorum karın ağrısı gibi geliyor normalmiş ama insan korkuyor yinede
ElifyV 9+1im :) geçen hafta doktora gittik bir sonraki randevuyu 3 hafta sonraya istedi :( zaman geçmiyor ya her hafta gidip görmek istiyorum iyi mi sağlıklı mı diye analık yükleniyor galiba kızlar :))))
ElifyV Ara ara kasık ağrınız devam ediyor mu? Benim gebeliğin başından beri kasık ağrım vardı. Sonra 1 hafta olmadı şimdi tekrar çok can sıkmamakla beraber ağrılarım oluyor sızı şeklinde.