Febrarss Arkadaşlar bu hastaneye giden var mı doğum yapan özele gidiyordum bazı sebeplerden dolayı buraya gelmek zorunda kaldım çok endişeliyim açıkçası 40 haftalık oldum perşembe günü kontrolüm var oraya randevu aldım memnun musunuz hastaneden
kubraballi23 merhabalar, özelde doğum yaptım deneyimim yok fakat spiral takma işlemimi orada yaptırdım, çok ilgililerdi yardımcı oldular. ben sevdim umarım sizinde karşınıza iyi insanlar çıkar 🙏 rabbim bir avazda kurtarsın insaallh😌