aysnrsvs hasan__esra o haftalarda aşağıda olur zaten kızım da ileri haftalarda da yukarı çıkmadı hiç mide problemleri yaşamamıştım oğlum aksine ağzimdan cikicak sanki gidiyor yukarı doğru mideme aşırı baskı yapıyor
Aslylmz Zaten 20. Haftaların ortasında bebek yukarı dogru cıkıyor suan asagılarda cinsiyetle alakalıda olmuyor nerelerde durdugu ya bebekle ve anne yapısıyla alakalı oluyor .
hasan__esra Mevaninannesiii cinsiyetin ne acaba canım aşağıda baya zor oluyor kasigimda oturuyor sanki
Fatime_gdl Zehra9616 aynen bende öyle 25. Haftadan beri hiç çıkmadı şu anda 36+2 ’deyiz 37 olunca seni doğuma alırız dedi doktor
Mevaninannesiii hasan__esra kız canım cinsiyete bağlamıyorum ilk gebeliğimde böyle değildi . Çok zor oluyor ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum ne yatabiliyorum sağ sola dönerken işkence
Fatime_gdl hasan__esra benim var 25. Haftadan beri yatıyorum iki ay hastanede yattım erken doğum riski vardı ve bebeğim hâlen assagida ilaçlarla çok şükür 36+2′ye kadar geldim 37.haftaya girince seni doğuma alırız dedi doktor hiç kalkacak halim dermanım yok sürekli yatıyorum cnm
1oguzannesi hasan__esra valla doğumum yakın Allah kısmet ederse bir kaç gün var . Ama hiç yukarı çıkmadı oldu bitti hep aşağıdaydı . Çok fazla ayakta kalamama gibi bir dezavantajım oldu onun dışında sorun yaşamadım
Fatime_gdl Zehra9616 yok zaten çocuk kanala oturmuş normal doğum olur dedi doktor suni sancı verir sancini başlatıp doğuma alırız dedi ve ayrıca benim 3cm açıklık var zaten
Hilalkhrmn417 hasan__esra benim 8. Ayım tam anlamıyla yukarı çıkmadı doktor herşey normal diyo bir sorun yok takılmayın bence 😉 Ooo etrafın söylediğine kulak asarsaniz işiniz var yok kilosu düşük vs.. sanki 5 kiloyla açılış yapacaklar
Defneeedemet Ben 26 haftaligim hep aşağıda kasiklarimin orda benimki erkek kız olunca degisiyormu bilmiyorum