Kızlar 6+4 günlük ikizlere hamileyim ama biri tüpe yakın duruyor ama o gelişimi geriden geliyor ilerliyor ama geriden diğerinde sıkıntı yok tüplere yakın dış gebeliğe dönebilir dedi doktor böyle bişey başına gelen var mı kürtajla alınacak olsa diğer bebeğe zarar verirler mi çok korkuyorum korktuğum başıma geldi inşallah oda rahme iner dualarınızda unutmayın tüp bebek yöntemi ile hamileyim kaybetmek istemiyorum 😥🤲🤲🤲