Kızlar bebeğim aşağıya indi ama açılma ve sancım yok ve maalesef bebeğimin suyu azalmış o yüzden büyük olasılıkla bu hafta Cuma’ya kadar suni sancı İle doğum başlatılacak. Suni sancı alınca bebek aşağıdaysa açılma kesin oluyor mu? Bilgisi olan var mı? Yani suni sancı alıp açılma olmayıp sezeryana dönme ihtimali oluyor mu? Normal doğum çok istiyorum ama nasip işte