Nazliii35 Çocuğunuza ne güzel ömürlük arkadaş nasip etmiş Allah, inşallah iyi anlaşır büyürken kuzucuklar😊 ben en küçüğüm ablamla aramda 10 yaş var. Keşke yakın yaş olsaydık derrim hep. Bi de sizin açınızdan asıl zorluk, çocuk için kardeşten güzel birşey mi var oyun arkadaşı hayat arkadaşı 😊 bence haksızlık etmemişsiniz. Maşallah Allah bağışlasın 🤲🌸