Merve6334 Birgebeee ya boşver böyle şeyleri Tevekkül Rabbime Emnet benim kuzenime öyle yaptılar kuzum piskolojisi bozuldu doğuma kasa bebek Sağşıklı doğdu çok şükür ben yaptırmadım kafam rahat
kckelf123 Birgebeee izlenmedi yazıyor canım doktorunla bişey olup olmadığını yüz yüze konuşmadınız mı ki
Hmzm65 Birgebeee benim 2.gebelim 1.incinde girdim ama 2.cinde girmedim .yadirgayanlar oldu ama yine girmedim .kesin oayan şeylerle insanları altüst ediyorlar
Birgebeee Merve6334 2 ayrı doktor 2 ayrı sonuç çıkardı inan günlerdir gözyaşım dinmedi zayıflamaya başladm:(
Birgebeee kckelf123 canım 2 ayrı doktorda yaptırdım biri sorun var dedi diğer doktoruma hiçbir sorun yok dedi o yüzden çok endiseliyim:(
Merve6334 Birgebeee bunlar makinayla o Çıkan sonuç %100 Allah’tır aletten vesvese veriyor moralini bozma Şeytanı sevindirme bol bol dua oku Allahı. İzniyle hiç birşey olmaz
nesenese Birgebeee ya lütfen böyle üzme kendini iki canlısın stres iyi olmaz. Rabbimden hayırlısını iste hepimiz nasibimizdeki evlatlari alicaz kucağımıza nasipten ötesi yok o yüzden sıkıntı yapma kendine lütfen erken doğum falan yaşarsın Allah göstermesin. İçimi dağladin kiz gunlerdir agliyorum zayıfladim deyince😥 inşallah boşuna evham yapiyorsundur sağlıkla al kucağına
esma2197- Birgebeee bende 3 günde 3 kilo verdim ikili testim riskli çıktı gözüme uyku girmiyor keşke yaptırmasaydım
SunnyG Ne gibi bir sorun? Yani doktorlar bile anlaşamamış biz ne diyebiliriz ki? Anomali Gözlenmedi yazıyor ayrıca
Diloss_14 Bence bu kadar takılma söylenene herşey doğru olmuyor doğunca sapa sağlam oluyor üzme kendini dua et benimde ense sınıra yakın burun kucuk gözüktü rabbime bıraktım hayırlısı
esma2197- Diloss_14 ikili test yaptırdım dünyam başıma yıkıldı ense 2.31 burun 2.61 kan testi de verdim yüksek riskli çıktı amniyesentez yaptırmak istemedim 🥺
nesenese nesenese bu arada sonucundan kötü bişey anladım anlaminda demek istemedim okudum ama bende olumsuz bişey göremedim sadece sana teselli vermek istedim canım rabbim gönlüne gore versin inşallah
Birgebeee nesenese ah canim biliyorum kötü bisey demediğini. Allah razı olsun senden dualar edelim birbirimize. Allah herkese sağlıklı eli ayağı düzgün bir evlat versin inşallah
Birgebeee Yagmur2210 evet canım eğitim araştırma hastanesinde gittim sonra da içim rahat etmedi özele gittim. Özelden hiçbir sorun yok dedi ama yine de insanın içinde kaliyo
Ikinciyeanne Parmak sayimi gozlenmemis sanirim el palet gibi butun gözümüz olabilir perinatolojiye gorunun onlarin cihazlari daha gelismis ve bilgiluler
Birgebeee Ikinciyeanne Ikinciyeanne parmakları sayıldı canım. Sadece bir doktor beyincigin arkasında genişleme var dedi biri yok dedi bu gittiklerim perinatologdu