Kızlar normal dogum yapıp 2. Veya 3. Gebeliğini sezeryan yapan var mı? . Hangisi daha rahat oldu sizin?
Tecrübelerinizden faydalanmak isterim.
Benim 2 tane normal doğumum oldu. 3. Gebeliğim ama sanki bunu normal yapamıcam hic gucum yok. Hemde tuplerımı baglatmak ıstıyorum. Ama sezeryan sonrası beni nasıl bi süreç bekliyor bılemıyorum. O yüzden tavsiyelerinize ihtiyacım var 🌺🌺🌺